Friday, April 3, 2009

NAPA LA AKU BOLH LUPA...

wah ini yg betul2 terjadi kat aku ari ni...sepatutnya aku ada tutorial pukul 3 ptg td, ntah cam mna la ku bolh lupa...siap bolh tidur lagi...las2 tersedar bla dpt msj dr member aku yg baik hati tolg bg taw bilik tutor kt na....huh apa lagi cam spiderman ala aku siap....hahahaa lawak2...tu la cam mna bolh lupa ni...malu la dh la masuk klas tutor lmbt..lecterur n member suma senyum2 kat aku...ops bukn aku sengaja yer...cma over sleep jer....

ni yg aku bolh lupa ni msti sal kes pg td aku memng tngh hot giler pg td...dah la masa klas kul 8 rmai yg x dtg n pas tu ada kwn yg tolg sain attendance plak...bg aku ni semua x fair la kan..org lain tido lewat jga, ada komitment lain kna wat asgment jga...tp kita org leh ja dtg ke klas....

Ya ALLAh Ampunilah aku bukan aku nak berburuk sangka kat org tapi jika perbuatan yg mrk wat tu jarang2 ok jga...tp ni dah selalu sangat...aku rasa geram n marah la juga..aku pun ada juga ponteng klas...ops...terlepas la plak...tp aku ponteng bersebab n bukn selalu just dlm semua klas sem ni aku hnya ponteng 3 kali ja tu pun dlm klas yg berbeza not the same klas ok....

coz ku ingt matlamat ku nk menuntut ilmu n dpt keberkatan dr Allah n aku nk sambung master aku thn depan...td dah g jmpa dgn penyelia n aku akan wat yg terbaik utk tesis aku...coz bukan senang aku nak capai ke tahap ni xkan la aku nk sia- sia kan peluang yang ada kesian parents aku kat kampung n family aku semua...aku sayang kan dia org semua n hnya Allah yg tahu betapa dalamnya cinta n sayangku pada parents n my family...luv u all

No comments: