Thursday, April 2, 2009

APA YG TERJADI HARI INI.....

SALAM....

masyAllah aku sendiri x faham dgn perangai kwn2 ni kan...kadang2 kta nk jga hati org tp diri sndri x sedar n x taw nk jga hati org lain....susahkan

kadang2 kita sebg hamba yang kerdil sentiasa berfikir n merungut napa la semua ni jd kat kita...insafkan bila kita renung balik Allah baru uji kita sikit ja dah x mampu nk hadapi...mcam la yg terjadi kat aku hari ini...aku rasa aku xsalah akak tu yg salah msa mlm ku infom dia org cam buat xtaw ja...las2 dia msuk trus buat muka masam....cuak jga aku pd mulanya...entahlah macam2 feel ada x faham aku n kadang2 mls nk layan...

so wat do no dah le....mls nk fikir kang tambah dosa je lagi ada la....subhanallah mnta Allah beri aku kekuatan dlm menghadapi semua ini dan harap Allah memberkati perjlanan ku dlm urusan menuntut ilmu ini...

No comments: