Sunday, April 5, 2009

KEMALASAN DAN KESENGALAN....

this is the true story wat i want to write in this blog.....

first story.....berlaku apabla ada dua 3 org member aku yg kaki ponteng klas...dah korang nk ponteng je la tp masalah ska menyusah kan org tu yg wat aku bengang....dah taw diri malas rajin2 kanla....

ingt dia orang ja ka penat n banyak asgment org lain pun ada asgment n reja banyak juga tp dia orang yang berkenaan n sebagai hmba Allah yg x malu ni suka hati ja sruh org lain sain kehadiran utk dia org....

cuba korang fikir aku bukan jeles tp rasa sakit hati mna tgjwab dia org sebagai seorang pelajar...malas nk ulas panjang2 tkut tambah dosa jer....

BIARLA PE ORG NK KATA YG PENTING pe ku nak luahkan ni benar moga Allah bersama- sama dgn ku dan Allah lbih taw segala-galanya n agar Allah membalas ats pe perkara kebaikan dan keburukan yang kita lakukan....

story 2.....ni mslah aku yg satu lagi....ada seorg member aku ni....memang la dia sakit...aku faham dia sakit...tp kadang2 bila dia x sakit dia telah membuat kan aku rimas n menyampah...
suka tnya org soal yg remeh temeh...n kadang2 tu suka preasure org....aku dah mula naik muak n menyampah dgn perangai hamba Allah ni....biar la ku gelarkan dgn hamba Allah....aku taw x baik membenci seseorang coz kita semua makhluk ciptaan Allah n semua nya ada kelemahan masing2....tp skrg ni aku memang dah mula menyampah dengan perangai HMBA ALLAH NI....
YA ALLAH AMPUNILAH AKU KRN SIFAT KU INI TP KU HANYALAH INSAN BIASA X DPT LARI DR PERASAAN SEBEGINI.....AMPUNILAH AKU YA ALLAH.....

No comments: