Tuesday, April 28, 2009

BERILAH AKU KEKUATAN

SUBHANALLAH.....syukur ke hadrat MU Ya A llah dengan limoah kurnianya ku masih dapat hidup dan bernafas di muka bumi Mu ni ya Allah...

sebenarnya dah lama la juga aku tidak mencoretkan pape dalam blog ni...dah dekat 2 mngu rasanya..tp entah la..aku sendiri pun dah buntu...biasa lakan minggu exam memang la macam tu hheeee demam exam la katakan...

seriously..ku rasakan petang ni aku dah x leh baca lg n kepala ku rasa berat sangat..n kalo ku baca pun msti dah x bolh nk masuk...so..teringat la plak kat blog kesayanganku ini yg memng x berapa lawa pun..coz aku x taw sangt nk update bg jd lawa cam blog org len hahahaa....tu la al kisah sebenarnya...huhuuhuu....xpa lepas exam abih ni aku akn cba cr cara cm na nk update blog ku ni bg jd cun cam blog org len....hahaaa just wait n see....

aku sebenarnya x sabo nak tunggu abih paper n aku nk balik kg...waaaa coz aku rindu bangat kat mak n ayah n family aku yg len....n tp aku blik ni pun ada mtlamatnya nk kna cari bahn utk tesis coz pejam celik tup2 aku dah nk masuk thn akhir thn 3 bln 7 ni...cepat kan masa berlalu....

masa memang sentiasa berlalu tp kita ni ja la sbg manusia yg kadang-kala leka wat smntara..n lps tu baru nk menyesal...betul x...hahhaa just panduan utk kesedaran aku sama....

ok lah dah xda idea nk coret apa lg...krn sememngnya aku hnya ingat kan exam ja n aku nk wat yg terbaik dan dpt good result....insyAllah n Aminnnnnnnnnnn

No comments: