Wednesday, April 15, 2009

jahat kah aku..

tertanya aku sendirian mengapa aku bersikap macam ni...seperti yang telah ku katakan aku hanya lah manusia biasa x dapat lari dari perasaan marah, benci dan geram....
dalam setiap pergaulan mestilah ada batasnya...tapi mengapa aku harus hadapi semua ini...
aku memang x faham dengan orang zaman sekarang bila kita tidak buat mereka akan katakan kita sebagai seorang yang kolot....heeee x faham la aku dalam menghadapi situasi ini...sapa mereka yang nak menghukum aku...janji apa yg aku lakukan x salah di sisi agama...

aku betul2 sediah dengan sikap sahabatku yang tak taw nak menghargai perasaan aku..bukan aku mnta perhatian yg melampau dari mrk...tp entahlah bila susah bru nk cari x fahamnya aku...
biarla mereka buat kat aku macam ni krn Allah ada bersama- sama aku....

aku hanyalah insan biasa penuh dengan salah dan silap....

No comments: