Thursday, April 2, 2009

BRU FIRST TIME WAT BLOG NI....

SALAM

entah napa tetiba je mlm tu dlm kul satu aku teringin nk wujudkan blog ni.....myb ku rasa ada kepuasan slps aku menulis ape yg ku rsa xpuas hati ke...time aku marah ke senang kan...bila dah ada kemudahan semua ni....syukur pd Allah krn masih mebri jln pada ku dlm meluahkan isi hati ku ini....

bes juga ada blog ni ku boleh tulis macam2...n org pun x kenal aku....kerana memang dah sikap aku suka meluahkan apa je perasaan aku secara penulisan krn aku sukar utk kongsi masalah aku dgn org lain myb aku x percaya kat dia org kot...even sahabat baik sendiri....ini lah sifat semulajadi ku yg lebih suka kongsi masalah secara penulisan krn bila tulis ja apa yg aku rasa cam marah, benci, geram, suka, sedih aku akan rasa lebih tenang lps aku tulis ape yg ku rasa....bila habis ja ku tulis ku rasa masalah aku selesai...pelik kan coz sesetngh org ska cari kawan utk tmpat dia nk meluahkan rasa hati dia....

ini lah cara aku...senang kan....tp x bermakna aku xda kawan baik...tp cara ku yg berbeza utk luahkan perasaan kat dia org myb xda sifat kepercayaan sepenuhnya....
tp kadang2 ada je yg ku leh kongsi dgn dia org tp x semua la...ada gak tahap2 nya....

ok la dah xda pape lagi nk taip dah pukul 6 cpt sungguh masa berlalu ....
solat asar dulu....

No comments: