Wednesday, April 8, 2009

DI MANA SIKAP T'JWB MEREKA SBG PELAJAR...

SALAM....aku memang betul2 benci dengan manusia yg x bertanggungjawab n aku bnci dgn mereka yang hipokrit....aku taw sifat ku ini salah di sisi Allah...Tp aku hnya insan biasa x lari dr perasaan bnci, meluat dan geram............

Arghhhhhhhhhhh...napa la semua ni terjadi...kenapa dia orang yang bergelar pelajar x bertanggungjawab n selalu ponteng klas..kemudian tidak jujur pada diri sndiri, pensyarah dan yg pling penting dia org ni x jujur pd Allah...mengapa harus berlaku penipuan jika sekali sekala n ada sebab tertentu myb bolh di maafkan...tp mrk telah menyusahkan kawan2....

jika mrk ada bnyk reja, tido lewat org lain pun bergelar pelajar jga n ada komitmen yg lain...knp dia org hanya pentingkan diri...bkn niat di hati aku nk jeles tp aku x ska dgn perangai dia org ni dan aku hnya melihat saja perkara mungkar ini terjadi di depan mata...bersalah kah aku Ya Allah..sedangkan aku tidak bersubahat dgn mereka...bntu lah aku ya Allah supaya aku tenang dan sabar dlm mengharungi dugaan yg mendatang...sesungguhnya aku menuntut ilmu adlh krnMU dan ingin mndpt keberkatan dan keredhaanMu......

jika mls datang kelas bersikap jujur la...jika da hal yg betul2 urgent ok la jga ni x...tanpa sebab n alasan yg kukuh mrk suka- hati je ponteng klas....argh mlas nk ulas lanjut....tmbh dosa den ado la...biarlah Allah melihat apa yg kalian lakukan....dan Biarlah ALLAH yg menentukannya...aku x mau mnnjd mnuasia yg bersubahat....nauzubilllah....mnta dijauhkan...Aminnnnnnnnnn

No comments: